If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Американския пазар е девствен, с това че само непознава Алфа Ромео, отдавна е залят с коли от европа и япония. Кво да се напъваме с Крайслер като Даймлер-Бенц се отказа от тях и избягаха с 200 от тези "велики" технологии, ако са можели щяха да ги оправят и да използват със здраве дилърската мрежа.
Гледам че пак се говори тука за разни варели като Сеат, Шкода и ФВ, за съжаление изкарах една кошмарна седмица в пътуване и работа в Испания, ха сега кажете по техните пътища колко Алфи съм видял?!? 5 10 15 ?!? Само немски варели, японски тояги и някоя друга френска свирка, алфите не бяха повече от 15 за цяла седмица и съм минал там най малко 1500 километра, да не говорим Мадрит и т.н. Великите Фиат просто са изгонени от там като на стара баба мензиса, Фиат най много да видиш някое Добло или 500.
Както се казва каквото и да говорим тука ще поживеем още 2 години ще видим, истината е марката никога вече няма да е това което е била по простата причина че конкуренцията е вече много напред и няма стигане, да не говорим за състезания.
На мене ми е чудно и друго нещо.
Защо така се бавят с различните модели и модификации, ето например вчера в "любимия" Ауто билд прочетох, че през 2013 щяло да излезе 5-врато МиТо!?
Е м*мка му какво по-д*волите ще търси на пазара 5 години след като е излязла 3-врата версия!!!???
Тия луди ли са!? Е тва ме дразни адски ама адски, направо им се чудя на акъла.
Естествено, че няма да имаме успехи, продажби, нови разработки...
sigpic"
Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"
Четохме я. Малко като рекламна кампания на фолксваген. Иначе тъжна работа. А и хората си искат работните места. А четохте ли за статията за Шкода вс ФВ. Станали са прекалено добри и затова сега им сменили шефа. И вече няма да стават толкова добри. Това вероятно ще се случи и на Алфа, ако някога попадне в тази група. А и се съмнявам, ако Алфа все пак отиде там, то отново да се произвеждат мотори в Арезе. Ще си се слагат общите за групата и толкоз.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Да, така е, малко си е реклама де, ама самите работници иската това, като сложим и тия дето са преминали, водещи специалисти- като Валтер Де Силва, а за Шкода..жалко, така е.Все пак има една разлика, Шкода прави много автомобили във всякакъв клас, Алхфата може да остане като някаква разновидност, бе не се знае.Но определено тия от Фиат не им дреме много, поне засега,
Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Работниците е съвсем естествено, че са бесни на ФИАТ. Взели са им работата и няма никакви изгледи да се върне производсвото там. Само че се чудя, дали ФВ ще върнат производството там, ако ни купят или ще я пратят някъде, където има по-евтина работна ръка. Като гледах сравненията между Шкода и ФВ е ясно, че директна конкуренция няма. Може би това е причината за успеха на чехите, освен по-ниските цени. Дали не е по-добре за марката да има собственик подобно на Сааб? Спайкър продадоха Спайкър за да се занимават само с тях. Това би дало по-голяма самостоятелност на Алфа за добро или лошо.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Най-доброто за марката Алфа Ромео е да попадне в ръцете на корпорация с добър маркетинг, която обаче да не пипа традиционния облик и качество, да върне спортната слава и да създаде модел, конкурентен в по-високите класове. Това обаче е утопия и няма да се случи. Реалните варианти за момента са американизиране, сеатизиране или талботизиране, т.е. изчезване. Едно е ясно - и при трите варианта фенщината изчезва.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Най-доброто за марката Алфа Ромео е да попадне в ръцете на корпорация с добър маркетинг, която обаче да не пипа традиционния облик и качество, да върне спортната слава и да създаде модел, конкурентен в по-високите класове. Това обаче е утопия и няма да се случи. Реалните варианти за момента са американизиране, сеатизиране или талботизиране, т.е. изчезване. Едно е ясно - и при трите варианта фенщината изчезва.
Градски, тъкмо бях прочел първото изречение и си помислих че си предръсал с някакви гъбки, защото това са самоизключващи се неща, за съжаление и никога няма да се случат.... Абе само при последния фенщината ще остане според мен.
Ако трябва да се прави груба преценка за това, къде да отиде Алфа, мисля, че при ФВ е добре, защото:
1. На ФВ им трябва имиджова марка, като Алфа, която да наредят като характер там където имат празнина. Със сеат не можаха да направят нищо, защото Сеат никога не е бил марка. Преди сянка на Фиат, сега на ФВ, като пак при ФВ е по-добре, все пак има поне видими разлики с ФВ. Преди нямаше такива докато беше Фиат.
2. Мисля, че ако ФВ управбява Алфа, тя пак ще се произвежда в Италия, най-малкото, за да дразнят Фиат. Фиат или друг никога няма дапостроят заводи в Милано и Арезе. Дори и да ползва технологии от Крайслер, Алфа няма да бъде нищо, просто защото Крайслер не разполага с такива. Фиат също. Каквото имат Фиат го наливат във Ферари и никъде другаде. Дори и Мазерати, макар да се продава, е нищо особено в сравнение с това което са били. За Ланча да не говорим. Пълен крах за марката. В миналото Ланча са могли да дават уроци на Крайслер как се прави луксозна кола, сега са тяхна сянка. ( Така както бяха Сеат на Фиат) Пълна гавра, естествено под некадърното управление на Фиат.
Ако Алфа отида при ФВ какво? Ми те немците купиха и половината италиански дизайнери, ми кой да прави дизайн, като в Италия няма кой. Очевидно е, че Фиат не пускат пари на дъщерните си фирми, дават само на Ферари. ФВ през последните 20 г. доказаха, че могат да управляват правилно, имат изключително агресивна политика и оставят свобода на действие на дъщерните си фирми.
Освен всичко, за съжаление в наши дни Фиат технологично е светлинни години назад от ФВ. Това е жалката истина. Фиат никога не са могли да правят хубави автомобили от висок клас, а сега дори нямат такъв. Е тогава какво да дадат на Алфа. За сметка на това ФВ създадоха традиции в правенето на висок клас автомобили, като успешно, чрез Ауди и Бентли конкурират Мерцедес.
Ако трябва да се прави груба преценка за това, къде да отиде Алфа, мисля, че при ФВ е добре, защото:
1. На ФВ им трябва имиджова марка, като Алфа, която да наредят като характер там където имат празнина. Със сеат не можаха да направят нищо, защото Сеат никога не е бил марка. Преди сянка на Фиат, сега на ФВ, като пак при ФВ е по-добре, все пак има поне видими разлики с ФВ. Преди нямаше такива докато беше Фиат.
2. Мисля, че ако ФВ управбява Алфа, тя пак ще се произвежда в Италия, най-малкото, за да дразнят Фиат. Фиат или друг никога няма дапостроят заводи в Милано и Арезе. Дори и да ползва технологии от Крайслер, Алфа няма да бъде нищо, просто защото Крайслер не разполага с такива. Фиат също. Каквото имат Фиат го наливат във Ферари и никъде другаде. Дори и Мазерати, макар да се продава, е нищо особено в сравнение с това което са били. За Ланча да не говорим. Пълен крах за марката. В миналото Ланча са могли да дават уроци на Крайслер как се прави луксозна кола, сега са тяхна сянка. ( Така както бяха Сеат на Фиат) Пълна гавра, естествено под некадърното управление на Фиат.
Ако Алфа отида при ФВ какво? Ми те немците купиха и половината италиански дизайнери, ми кой да прави дизайн, като в Италия няма кой. Очевидно е, че Фиат не пускат пари на дъщерните си фирми, дават само на Ферари. ФВ през последните 20 г. доказаха, че могат да управляват правилно, имат изключително агресивна политика и оставят свобода на действие на дъщерните си фирми.
Освен всичко, за съжаление в наши дни Фиат технологично е светлинни години назад от ФВ. Това е жалката истина. Фиат никога не са могли да правят хубави автомобили от висок клас, а сега дори нямат такъв. Е тогава какво да дадат на Алфа. За сметка на това ФВ създадоха традиции в правенето на висок клас автомобили, като успешно, чрез Ауди и Бентли конкурират Мерцедес.
Освен че ще гаврят Фиат трябва да ти кажа, че ще им навлезат на пазара както е станало в Испания някога, сега там Фиат/Алфа/Ланча просто ги няма, изчезнали са....
Качи се на 45-ца най накрая а :P Сърце на Алфа във ковчег на Фиат ....
Качи се на 45-ца най накрая а? Сърце на Алфа във ковчег на Фиат ....
Да, поне се успокоявам, че има сърце на Алфа. Всъщност още не я карам. Бръмча си с комбито и установявам, че върви повече, въпреки, че е с 20 коня по-малко.
Ако трябва да се прави груба преценка за това, къде да отиде Алфа, мисля, че при ФВ е добре, защото:
1. На ФВ им трябва имиджова марка, като Алфа, която да наредят като характер там където имат празнина. Със сеат не можаха да направят нищо, защото Сеат никога не е бил марка. Преди сянка на Фиат, сега на ФВ, като пак при ФВ е по-добре, все пак има поне видими разлики с ФВ. Преди нямаше такива докато беше Фиат.
2. Мисля, че ако ФВ управбява Алфа, тя пак ще се произвежда в Италия, най-малкото, за да дразнят Фиат. Фиат или друг никога няма дапостроят заводи в Милано и Арезе. Дори и да ползва технологии от Крайслер, Алфа няма да бъде нищо, просто защото Крайслер не разполага с такива. Фиат също. Каквото имат Фиат го наливат във Ферари и никъде другаде. Дори и Мазерати, макар да се продава, е нищо особено в сравнение с това което са били. За Ланча да не говорим. Пълен крах за марката. В миналото Ланча са могли да дават уроци на Крайслер как се прави луксозна кола, сега са тяхна сянка. ( Така както бяха Сеат на Фиат) Пълна гавра, естествено под некадърното управление на Фиат.
Ако Алфа отида при ФВ какво? Ми те немците купиха и половината италиански дизайнери, ми кой да прави дизайн, като в Италия няма кой. Очевидно е, че Фиат не пускат пари на дъщерните си фирми, дават само на Ферари. ФВ през последните 20 г. доказаха, че могат да управляват правилно, имат изключително агресивна политика и оставят свобода на действие на дъщерните си фирми.
Освен всичко, за съжаление в наши дни Фиат технологично е светлинни години назад от ФВ. Това е жалката истина. Фиат никога не са могли да правят хубави автомобили от висок клас, а сега дори нямат такъв. Е тогава какво да дадат на Алфа. За сметка на това ФВ създадоха традиции в правенето на висок клас автомобили, като успешно, чрез Ауди и Бентли конкурират Мерцедес.
Това е оптимистичният вариант ... Ама нещо не ми е реалистичен. Дали ФВ имат интерес когато таман направиха Ауди имиджова марка някой да я конкурира?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Да, поне се успокоявам, че има сърце на Алфа. Всъщност още не я карам. Бръмча си с комбито и установявам, че върви повече, въпреки, че е с 20 коня по-малко.
Comment